L'affilatura face una spada putente, è u fretu face un dolce invernu fioritu.

In u cuntestu di a prumuzione di l'integrazione scola-impresa, stasgiu hè statu longu differente da u tradiziunali di tempu fissu, stasgiu periodicu fissu, ma hà una nova definizione.L'internship di l'alternanza di travagliu-studiu è di furmazione post hè gradualmente diventendu u mainstream.
BENFAA tecnulugia sustene stu novu inseme di cuncetti per "persunalizà" cundizioni di travagliu assai favurevuli per 11 interni, chì li permettenu di "perfeziona" in una linea di produzzione cù una intelligenza più alta è una intensità di travagliu più bassa.

"Ci hè qualcosa di novu in u prucessu di Benfax chì travaglia è amparà in questi ghjorni?"

"U maestru chì era incaricatu di u mo travagliu m'hà amparatu assai cose, è ciò chì m'hà benefiziu u più hè ch'ellu m'hà amparatu cumu riduce a penuria è u gastru di materiali per mezu di calculi precisi".

Questa hè una conversazione cù un internuBENFAattellu.

BENFAA tecnulugia hà sempre aderitu à u cuncettu di "qualità orientata, sviluppu è win-win" per implementà tutti l'aspetti di u travagliu è a vita, è hà cultivatu ogni studiente chì vene àBENFATecnulugia per u stage in un stile di travagliu rigurosu è una bona etica prufessiunale in un ambiente di travagliu veru.


Tempu di Postu: Oct-02-2022
Chat in ligna WhatsApp!